Teruk Naim daniel dihina oleh Azwan Ali gara-gara menang AJL, Ini Respons padu Naim Daniel pd Diva AA

Sila baca dibawah ini untuk maklumat penuh dan lengkap bagi artikel ini. Terima kasih

Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah.

Segala teka teki dan persoalan mengenai siapakah yang bakal dinobatkan sebagai Juara Lagu ke-34, akhirnya sudah terjawab apabila lagu ‘Sumpah’ nyanyian Naim Daniel berjaya memenangi anugerah tersebut.

Kemenangan yang diraih Naim Daniel sewaktu malam kemuncak Anugerah Juara Lagu ke-34, ternyata mencuri perhatian ramai khususnya bekas pengacara anugerah berprestij itu iaitu Azwan Ali.

Menerusi Twitter Diva AA, Azwan Ali memuat naik satu tweet di mana dia mendakwa tidak mengenali penyanyi lagu ‘Sumpah’ itu. Pada masa yang sama, dia turut menyatakan perasaan tidak hairan terhadap artis tersebut meskipun dia dinobatkan sebagai juara. Emoji kurang gemar turut diberikan Azwan Ali menerusi tweet tersebut.

Ekoran daripada tweet yang dilakukan bekas pengacara Anugerah Juara Lagu itu, Naim Daniel turut membalas semula tweet berkenaan dengan memberikan ucapan salam buat Azwan Ali sebelum memperkenalkan dirinya. Menurut Naim, dia merupakan antara individu yang memberikan sokongan buat artis itu ketika Pilihan Raya Umum yang ke-14 (PRU14).

Pada masa yang sama, dia turut memberitahu bahawa banyak perkara yang masih perlu dipelajarinya apabila memasuki industri hiburan. Di akhir ayatnya, dia mendoakan semoga Azwan Ali dicintai Allah sentiasa. Gambar dan kaspyen sewaktu menyokong selebriti itu turut dimuat naik oleh Naim.

Rata-rata peminat memberi kata-kata sokongan buat Naim Daniel, dan mereka berharap penyanyi itu tidak ambil peduli mengenai tweet yang dimuat naik oleh Azwan Ali. Tambah netizen, kematangan seseorang individu bukan dipandang berdasarkan faktor usia. Sumber: Naim Daniel

Komen warganet

Terbaik Naim..Sabar..Ini ujian untuk seorang Juara.Jangan ambil hati pada Diva AA tu..Dah die “berpenyakit hati” pada sesiapa je.Die tu kan Diva..yang konon2 PERFECT PERSON. Biarkan..Maafkanlah die. MEROYAN..
Naim…teruskan usaha untuk kejayaan yang seterusnya.HORMAT ORANG TUA..Walaupun orang tua “JADAH” tu KURANG AJAR..

Selalunya orang kalau dah tua2 memang suka buang tebiat…tak lama lagi dah tu..mesti meninggal..bukan aku cakap…orang dulu2 cakap…

Azwan ni xabis2 cr psl dgn org. Dgn dsv cr psl. Haihhh. Umur bkn muda lg. Xmalu agknye. Apepon bagus naim jwb gitu. Bior dia sedar diri

Tak perlu nak balas balik apa yang dia kata, lagi kita komen dia lagi la dia merapu yang bukan bukan, dia perlukan perhatian sebenarnya

Kalau bapok perangai helok xpela jgk, cuba contoh arwh abam bocey, smua orang sayang beliau.. Trharu sangat2 ramai sahabat2 sentiasa ada bsama dgnnya, smpai mengiringi arwh ke kubur. Kalau AA meninggal, smpai m4ti orang mengata apa yg dia buat dlu.. Blajar jd manusia yg sebaik baik manusia walaupon kau tak baik manaa. Jaga2 nnt Allah tarik nikmat lidah dan mulut tu.. Kena tarik strok baru tahu..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *